gult, rött, oranget och brunt

Jag har ätit frukost, duschat, sminkat mig, lockat håret och sopat löv i  gränden. dagen har börjat fint. har dessutom fått både studiebidrag och resten av pengarna för skridskorna. snart ska jag äta lunch och dra in till stan. har massor att göra där ju! ska köpa skor, tandkräm, batterier, hämta biobiljetter, kolla på en VILAklänning som är tänkt till nyår och hm, det var nog det. sedan är det hög tid att dra till ishallen. träna barn och ha terapi med sofaja. najs bajs. jag tänker allt förhöra henne om exakt vad som händer i halmstad också. hohoho! jo, jag ska kolla julklapp till staffisen i stan med. eventuellt köpa en kaffe på vallgatan (stans goaste).

 

ibland är det svårt och gör ont i hjärtat, ofta leder det till något bra. kör hårt och kom i håg att du är värd det bästa! lycka till!


Kommentarer
Postat av: oda

här snöar det och jag hostar så det gör ont.

vi ses snart

kram

2008-10-31 @ 13:22:14
Postat av: Beatrice

Grym är du anjeliten <3

Postat av: sofia

saknar saknar saknar dig redan...

2008-11-02 @ 14:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback