jag vill dela ett äpple med dig

det blev en äppelpaj iaf. en ensamäppelpaj med för lite smuldeg med för mycket smör. min lugg vill inte va med på bild, skivorna jag så stolt brännde funkade inte och jag får inte svar på mitt senaste sms. ALLT ÄR FEL. fast lite bättre än tidigare idag. jag är glad. jag har min clownrutiga klänning på mig. när den har tjänat sitt syfte ska den bli shorts! så förutseende.
min syster är i umeå. lill P hälsar på henne. han bor i jönköping och jag hör inte av henne. borde nog ringa och störa! bra idé, jag har tråkigt.
(många blogginlägg ikväll, jag känner mig ENSAM)



syster svarade inte, mobilen var till och med avstängd. dålig stil tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Staffan

kände du dig ensam? :O Det har du lyckats dölja bra!

Postat av: maja

Snälla Anja, ta bort min sida som är länkad på din sida.

Vill inte att någon ska hitta mig den vägen,

Tackk!

2008-10-04 @ 19:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback