meaninglessness

skolan känns så förbannat meningslös. det var skönt att jag kunde åka hem till älsklingen i stället idag. hade blivit ännu en deppdag annars. ser man ingen mening med det är det bara onödigt. man lär sig ändå inget då. det enda som hade varit bra hade väl varit att man hade hamnat i en bättre grupparbetesgrupp på samhällen/mediekommunikationen. men nu är det bara att göra det bästa av situationen och kämpa på. jag ska fan lätt ha mvg i media. nu vill jag sova eller äta hembakta kokosbollar eller få en kram av en varmvarm staffan. jag fryser, känner mig lite ensam också. han skulle väl iaf kunna ringa och säga att han också vill ha en kram? aja, han är nog ute och firar med nicka att han (nicke) klarat uppkörningen idag.. GRATTIS!
jag vill klippa musik också.
PUSS

Kommentarer
Postat av: oda

äh, kom igen.. skolan är inte alls meningslös. lär dig skiten gör proven och få dina slutbetyg. sen kan vi åka till spanien eller jönköping eller vad som helst!! puss

2008-10-10 @ 08:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback