Night

jaha, jag kände att det var dags för ett riktigt blogginlägg! anja är arg, opepp och allmänt nerkörd i träsket. ETT. min mobil är pajj och jag kommer inte kunna köpa ny förän om en vecka. TVÅ. den här teamsäsongen känns mer och mer ointressant och jag hatar att känna så. TRE. skolan är meningslös. FYRA. det är massor att göra i skolan denna veckan. FEM. bea var opepp idag vilket gav mig dåligt humör. FUCK!

 

jag tappade alltså mobilen en gång för mycket igår. den har fortfarande dödsryckningar och går att sätta på men efter fem sekunder låser den sig, liksom tappar andan och får hjärtstillestånd.

 

carina har fått spatt och har gett mig och karin massa uppgifter att göra för att få MVG i specialidrott. FUCK IT! som om jag inte redan har tillräckligt att göra med den jävla ishallen.. dessutom flyttade hon bea från mig till den kortlånga raden. FY!

 

skolan suger. imorgon har jag två lektioner där jag ska skriva om samma konflikt. västsahara-marocko. det är skrattretande att man inte märkte ett piss av det när jag var i marocko. de har ockuperat västsahara. hur fan pallar man? var kan massa sand vara värt?

 

det är inte bara västsahara jag måste skriva om denna veckan. jag ska skriva och lämna in projektrapporten eller vad det heter och skriva mitt svenska nationella tal. kill me!

 

det var jobbigt att se gullebea så opeppad idag. fattar verkligen om du inte riktigt orkar med ditt hårda schema! kämpa på!!

 

godnatt


Kommentarer
Postat av: Beatrice

förlåt anjeliten. det var inte meningen att vara sådan idag. förlåt förlåt förlåt.

Godnatt sötis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback