110% bra dag

Det har varit en helt fantastisk dag, hela dagen!! vaknade av väckarklockan vid nio. staffan låg och snusade brevid mig. så jäkla söt! och jisses vad jag älskade honom i det ögonblicket, det gör jag ju i och för sig fortfarande. vi låg kvar en liten stund sen han vaknat. sedan gick vi upp och åt, eller jag åt frukost medan han inte ville ha och tittade på. som vanligt var jag tvungen att hetsa honom lite för att vi skulle hinna med bussen. jag skulle till ishallen och träna säsongens första småttingar. vi hann med bussen och maja åkte med oss. det var helt underbart väder hela förmiddagen och jag och sofia hoppades på fortsatt blå himmel när vi klev in i ishallen och planerade vår gemensamma eftermiddag. när vi gullat en timma med barnen, fikat veckans bästa fika och gullat en timme till med andra barn åkte vi hem igen. jag maja och elin hann precis med 90-bussen på torget och det var en riktigt varm höstdag. när jag kom hem åt jag lunch, duschade och åt gröt. sedan åkte jag och sofia till linnéplatsen och promenerade som planerat till haga. hamnade på Café Husaren och drack kaffe och te. halva koppar. vi gick via skanstorget och Cornelias form och fantasi och slottskogen påväg till marklandsgatan. sofia följde med till thaien när jag köpte hem mat och vi skilljdes åt alldeles för tidigt som vanligt. när jag kom till frölunda torg och åter igen hann perfekt till bussen knackade staffans vän eri(k/c) på rutan från bussen brevid mig. efter en stund kom han och hans vän av. de hade som tur var upptäckt att de satt på fel buss (HRMRMR hosthost, amatörer, host..) de skulle ta 94an, alltså samma som mig och de var uppklädda till tänderna. de skulle på 18-årsKalas, med stort K. trevligt, trevligt med sällskap! jag avnjöt en underbara thaimaten (nr 19 fr thaien vid markland) medan jag tittade på rapport. efter rapport var det premiär för de nya svensson, svenssonavsnitten och jag tänkte oavbrutet på anna den halvtimman. anna är söt. när familjen svensson gått och lagt sig för den här veckan ringde jag staffan och berättade om min fantastiska dag och nu har jag även gjort det för er!

THANK YOU FOR LISTENING. BYE, BYE!!

(bilder kommer imorgon)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gillar nr 17 på den thaien, vilken är 19?

2008-09-13 @ 23:02:42
Postat av: majsis

Jag läste och jag ville fikat med er.

Saknar er redan

och var det inte sjukt länge se vi fikade nu anja? ett år sedan?

2008-09-13 @ 23:11:59
Postat av: Staffan

Maja du kan få fika med mig om det duger? :O



Eric stavar han btw.

Postat av: sofia

jaa, det var min bästa dag på länge igår o ja hoppas att ja kan leva på den i två veckor nu :) sköt om dig tills vi ses. men vi rings innan. stay cool. kärlek

2008-09-14 @ 10:53:07
Postat av: anja

EMMA: nr 19 är wokat ris och grönsaker och kyckling, hur gott som helst!



MAJA: jo det var helt fruktansvärt längesen vi fikade. och det måste vi ju göra nåt åt!!

2008-09-14 @ 11:08:41
URL: http://anjavanja.blogg.se/
Postat av: majsis

Haha staffan, såklart du duger.

Vi fikar någon dag då.

2008-09-14 @ 16:07:14
Postat av: tove

anja akta dig, maja verkar vilja dejta staffan... shit. :)

2008-09-14 @ 19:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback