Även om solen hade haft ögon hade den aldrig sett skuggan

det är bäst att börja blogg med en bra rubrik. ovan slog mig när jag nästan var hemma från min höstpromenad i sällskap med kameran. tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder på gulnande blad för staffan har lagt beslag på min kamera. jag är nyss hemkommen från ike and the nuclear bombs spelning. finfint var den men jag har faktiskt varit med om bättre ljudkvalitet. efteråt gick nicke, berra och jag till lidl och köpte choklad och cola. jag fick vänta länge på vagnen alldeles ensam när jag skulle hem och nu svarar inte staffan på mitt gulliga sms. nicke försökte få mig att våldgästa staffan eftersom jag inte fick sova hos honom för att han är amitiös. men MED RESPEKT för min älskade motstod jag frästelsen och åkte hem. snällt va staffan? just det, staffan la ju beslag på min kamera och detta för att gitarristen, tror jag, i bandet efter dom såg ut precis som kopka. hahaha. det känns sådär opepp med tränar utbildning eftersom staffan nu berättat att både kopka och eddie fyller arton den helgen och jag absolut borde följa med ut, det hade varit kul! antingen är jag bakfull på kursen eller så är jag torr på kvällarna. hmm. ska nog vänta med att betämma mig. fan.


pusshajj


Kommentarer
Postat av: oda

man måste ju inte dricka så man blir bakfull.. man kan gå ut utan att dricka så mkt. haha :p

2008-09-22 @ 11:10:26
Postat av: Staffan

Nej man kan inte gå ut utan att dricka så mycket Sofia!! Det är ju därför man GÅR ut! För att man INTE ska kunna GÅ hem!

Postat av: Staffan

Sofia? :S vad fick jag det ifrån? hon är ju knappast nykterheten själv liksom

2008-09-23 @ 17:18:18
URL: http://www.knepet.blogspot.com
Postat av: Anonym

varfr ska du ha bilen när jag är utklädd till byrå?? jag har tusen! hahah.

2008-09-23 @ 23:35:09
URL: http://belin.blogg.se/
Postat av: sofia

staffan, är det mig du pratar om nu? de va iaf inte ja som kommenterade de första. inte för att de va nått fel me kommentaren men ändå :P vi ses på lördag anja :) älskar dej

2008-09-24 @ 11:59:59
URL: http://flachson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback