avslagen skogsbärscider är inte gott

japp, kvällen ordnar sig till det bästa trotts att man blev dissad av sin älskade. anna kommer hit och äter kebab och kollar på svensson, svensson med mig. jag är övertygad om att det kommer bli minst lika mysigt som lördagskvällarna förra hösten.  smsade maja nyss också men hon är lite bortkollrad så hon har inte svarat om hon vill komma hit än. det är bara att hoppas.

samhällsartikeln känns för första gången någonsin ganska stabil. har skrivit nästan en A4 i alla fall. bara markus inte förväntar sig för mycket så ska det nog lösa sig. Didem skrev på sin blogg: Det finns inget som är så viktigt att det inte kan skjutas upp till imorgon är lejonets ledord. och jag tyckte att det passade väldigt bra på mig just nu. 

det verkar som att det blir tränarutbildning den första helgen i oktober och lite löneförhöjning efter den skulle ju inte sitta fel så det är ju bara att pallra sig dit. är inte så sugen egentligen men i och med att det blir i slottskogsrinken känns det mer lockande. så ja, den första helgen i oktober kan ni glömma att få se skymten av mig! 

jag såg ett brittiskt (tror jag) tv-program, komedi, för ett tag sen och där sa de att internet skulle kracha om man googlade på ordet google. jag provade och det gjorde det inte, bara så ni vet!

är det nåt mer jag borde blogga om? hm naj. jag tror att det får räcka för idag!


PUSS HAJ LEVERPASTEJ!

Kommentarer
Postat av: Staffan

SKOJAR DU? KOPKA FYLLER JU 18 DEN 3 OKTOBER! DÅ MÅSTE DU JU MED UT OCH FIRA GRABBEN FÖR SJUTTSINGEN! :O DESSUTOM FYLLER EDWIN OCKSÅ ÅR DEN HELGEN UNGEFÄR!! OCH NÅN MER JAG INTE KOMMER IHÅG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback