dvala

så tyst, så stilla som det är på bussen på morgonen är det sällan annars. på onsdag och torsdagar verkar mina medresenärer vara i lika djup dvala som jag själv. det är ingen som pratar med någon annan i bussen, möjligen hör man ett litet "hej" grymtas trött ibland. inget annat. ingen pratar i telefon och ingen lyssnar på musik så det stör. så skönt. vi är alla i samma lilla bubbla i vår fina buss som tar oss från önnered och direkt till stan. man måste ju bara tacka västtrafik för linje 194!

TACK <3


Kommentarer
Postat av: sofia

anja, din blomma börjar skifta färg till gult nu :) lycka till med mina(dina) åkare imon. hoppas dom sköter sig busfröna ;) saknar dej anja. varenda dag!!<3

2008-09-18 @ 22:05:20
Postat av: Staffan

Jag älskar också buss 194!



VSÄB194!!! (Vi Som Älskar Buss 194!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback