jag fattar fan inte hur ni tänker!!!

jag pallar inte. jag vill inte ta körkort. jag är totalt omotiverad. hade ångest när jag äkte från staffan idag för att jag visste att ni skulle börja tjata!! jag VILL INTE! jag känner mig så sjukt värdelös när jag inte övningskör och när jag göra det är det för eran skull eller för att jag inte orkar med erat tjat! ni gick så långt idag som att säga att jag inte kommer få nåt jobb utan körkort och tack för den! OKEJ JAG SUGER i era ögon. ni är fan inte nöjda med mig någonstans. ni undrar vad ni gjort för fel men jag kan tala om för er att ni har lyckats så sjukt jävla bra med er uppfostran av mig. SPECIELLT MED ERA FÖRUTSÄTTNINGAR!!!hur många i min klass tror ni nhar körkort? jag vet att det inte är många alls. vår generation har blivit I PUMPMADE att det är farligt att köra bil. att NI har pajjat miljön för att ni har gjort det. ni har blivit beroende av era jävla bilar! ni har fan varsinn. hade det inte varit för det höga bensinpriset hade ni kunnat åka omkring hela tiden med bara stopp för att tanka. TANKA OCH FÖRSTÖRA MILJÖN LITE MER! ni säger att jag kommer ångra mig när jag är 30 och förstår att det kommer vara jobbigare och ta längre tid att lära sig då. Okej! jag får väl göra det då. och ni får mer än gärna vara skadeglada, skratta och säga vad var det jag sa! jag bryr mig inte just nu! ni kör med skrämselpropaganda. tycker att jag ska anpassa mig till vårt skeva samhälle och skaffa körkort för att kunna få ett jobb så jag kan betala bensinen! ÅT HELVETE MED ER! NI SUGER!


jag pallar inte mer. ska springa in i skogen tills jag kommer vilse!




Kommentarer
Postat av: Emma

Mina föräldrar är tvärtom, jag får tjata på dem för att jag få övningsköra och jag får betala körkortet själv :P

2008-09-30 @ 21:26:06
Postat av: Staffe-paffe

Jag kan köra runt dig hur mycket du vill när jag får körkort. :) Kan köra dig till jobbet. <3

Postat av: ODA

Visa det här för mamma och pappa

2008-10-13 @ 16:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback