Kräftkalas

Nicke ordnade kräftskiva igår på begäran och tjat av staffan och lisa. det skulle bli en sofistikerad middag men redan klockan sju gick berra hem och hämtade sin vodka päron nummer två. ojojoj. jag vet inte än hur det hela slutade. jag och staffan gick runt tolv. ett smart drag skulle jag gissa. tidigare hade bara olle och bella gått som inte kunde hålla sig borta från varandra längre än till elvatiden. jag och staffan delade på ett kilo kräftor och jag som satt närmast våra kräftor tog lugnt de största till mig medan jag gav de små, en-armade och missfärgade stackarna till staffan. detta genomskådade han först när jag tog den näst sista kräftan! Vilken flax va!!

idag är det träning som gäller och imorgon skola. har ju bara två lektioner och sedan en ledig tisdag så det ska nog gå finfint! 

POSSHAJJ 

Kommentarer
Postat av: sofia

saknar dig anja!!

2008-09-07 @ 15:33:24
Postat av: syrran

åh ditt ego! jag vill också ha kräftor.. vill prata med dig snart.

puss

2008-09-07 @ 18:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback