lacka

för första gången på väldigt länge räckte inte ordet klöken till. jag kom fram till att lacka ur var orden jag sökte. igår lackade jag ur på pappa. jag var jävligt otrevlig och, jo jag ångrar mig nog. nog. men jag var så fly förbannad och hade haft en skitdålig dag. jag pallade inte mer helt enkelt. och just innan jag lackade ur totalt hade jag fört över pengar till kortet. så när jag flydde fältet för att pappa inte skulle fullständigt sätta sig på mig av ilska greppade jag skolväskan och drog. i skolväskan fanns nämligen plånboken. jag åkte till frölunda torg och köpte två klänningar, vantar och gympabyxor. jag gick in på intersport för att kolla converse. och vem jobbade igår om inte snyggsimon ; ) hejhej på honom och sen ringde jag staffan. jag fick sova hos honom men innan dess tog jag vagnen till linné. hoppade av för att köpa kaffe. köpte en hink blaskig latte på 7eleven och lovade mig att aldrig göra om det igen.
nu sitter jag hemma vid datorn eftersom jag slutade skolan klockan tolv. chillat schema i år nämligen! har lagat våfflor och frossat, det var nämligen en av anjas alla våffeldagar idag och då måste man ju bara passa på!  pappa är i stockholm så honom behöver man inte se på ett par dagar. och ikväll är det träning! längtar stört mycket!! här hemma är det hantverkare som springer ut och in ibland. de fixar med fjärrvärmen. de verkar alla vara ganska unga, har dock inte fått någon bättre skymt..
 
nu ska jag se de resterande fyra avsnitten på en ö i havet som jag lånade av biblan i förrgår.

ha en fin kväll! 
puss /a 

Kommentarer
Postat av: sofia

ohhh en ö i havet är jätte bra !! hoppas du mår bättre idag o att träningen går bra. tänker på dig ofta. älskar dej

Postat av: Emma

kan vi ha våffeldag snart? hade varit kul

2008-09-04 @ 19:00:03
Postat av: Lia

haha, det tror jag med att jag behöver!;)

vi har precis varit på spinning, så det är nog osäkert om våra ben orkar ta oss till skolan imorgon..:P

2008-09-04 @ 21:28:31
URL: http://lijja.blogg.se/
Postat av: Staffan

JAG VILL VÅFFLA!

2008-09-04 @ 22:48:16
URL: http://www.knepet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback