svart-vitt utan vitt är svart

jag har ätit mer terapi-choklad än någonsin idag. inte för att jag behövt terapi utan för att jag varit såenormt godissugen. funderar på att köpa godis innan jag åker till staffan efter träningen. choklad, choklad, choklad!! och efter att jag läst i graffiti för ett par veckor sedan att det är en myt att choklad ger finnar så är jag en ännu lyckligare människa!
frågan är bara hur jag ska få ihop godisköpande och min träning och framfart över hisingen. är hjalmars pressbyrå öppen efter tio en söndag eller måste jag fixa godis på annat sätt? äh, det löser sig. nu ska jag göra slag i saken och köpa biljetter till räfven och kapten röds spelning på kajskjul 8 den 26:e. LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: maja

Du köpte till mig emd va?

puss

2008-09-14 @ 16:08:08
Postat av: sofia

choklad is the shit :D ska oxå gå o köpa nu. fasen att ja inte kunde hänga med er :( yeahyeah. ha en bra fortsatt söndag. kärlek till dig

2008-09-14 @ 16:12:06
Postat av: Staffan

Choklad ger visst finnar. Grejen är att det inte finns några forskningsresultat som visar ett entydigt svar på detta. Kanske för att det är så sjukt ointressant att forska i finnar/choklad kombinerat? I vart fall ger "ohälsosam" mat rent generellt (luddigt uttryckt ja, men det finns inget mer passande eller exakt) mycket mer finnar än "hälsosam" mat. Det är liksom en gammal sanning som inga bevis behövs till egentligen. Precis som att det inom träningskretsar är allmänt känt att ett högt intag av protein ger finnar. Det finns det inte heller "bevis" i den meningen på, men det är faktiskt sant ändå.

Postat av: tove

åh... fnuffis.. Faktiskt Sant Ändå. fint. :) du borde plugga på universitetet sen.. och lära dig nåt. :p



tove är tokig. hihi

2008-09-17 @ 14:35:18
Postat av: Staffan

slår tove i huvudet med en morot

2008-09-18 @ 19:02:36
URL: http://www.knepet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback