tänk dig håkan i skogen

På fredag ska håkan hellström spela jag och maja ska på Räfvarnas afton! kajskjul 8, räfven, kapten röd mfl! så GÖTT! tänk dig likson håkan i skogen när två rävar närmar sig! vad rädd han skulle bli! få panik, börja gråta och skrika på mamsen! Mohahhahah


jag var en sväng på frölunda torg idag. inhandlade en mapp på wettergrens. min mapp kostade 25 kronor och var i plast. pappmapparna som var typ ekologiska, återanväda i alla fall kostade 49 kronor. dubbelt så mycket. jag tvekade men köpte ändå den billiga. har bara lite dåligtsamvete nu. jag är ändå typ helt pank!

Kommentarer
Postat av: Staffan

WTF? :O Spelar håkan på liseberg i år!! Jag som trodde att det inte skulle bli av! :D TACK min älskling för att du nämnde det här, nu måste jag planera!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback