balisklänningis

Då var det dags. snart åker jag och pappa och letar balklänning till mig. jag har faktiskt sett fram emot den här dagen i flera år. jag kanske är sån, lite konstig sådär, men jag har sedan jag var fjorton kanske, varit som besatt. till och från bör tilläggas. och nu jävlar gäller det. jag har redan hittat klänningen egentligen. på internet vilket suger. den amerikanska hemsidan har, till min stora lycka, iaf tre återförsäljare i gbg! den ena vet jag inte har den efter lite mailkontakt och jag hoppas så på de andra affärerna. jag har i alla fall börjat ställa in mig på att den inte finns för att kunna vara öppen för andra förslag. det kommer bli svårt och pappa kommer säkert få klöken på mig minst fem gånger. eller nä, han är tålmodig av sig. det kommer bli roligt i vilket fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback