måndag

i övermorgon ska jag hämta min balklänning, det är mest det som rymms i mitt huvud. idag är jag sprallig men sitter still ändå. det är en prövning må jag säga. dessutom har jag nu skrivit klart samhällen så jag har inget att göra ikväll om jag inte ska börja plugga natur.. hm. imorgon är det ishallen som gäller :O :D trevligt värre, hoppas att jag får träffa anna där. jag saknar anna! : (

 

igår bakade jag morotskaka och tusan va sjukligt gott det är! eiiiih! :D mumsi!

 

promenad i skogen igår också. absolut inte helt fel. totalt jävla rätt måste jag säga! aningen kallt på röset dock men nere i skogen var det bättre. myspys med solnedgång som lyste gult på träden.

 

nu ska jag hjälpa mamma att göra bulgursallad! gottigt.

 

P U S S <3

 


Kommentarer
Postat av: oda

mm bulgursallad!! snart ska jag få massage.. först ska jag äta lite pitepalt.

2009-04-20 @ 17:50:02
Postat av: majsan

Jag måste få se klänningen!!

2009-04-20 @ 20:08:57
Postat av: Beatrice

anjeliten är med saknad. skogspromenix är mysmys :)

Postat av: Elin

oh fick sms! jag trodde det var den här onsdagen du menade och då kunde jag inte... men sk akolla upp den sjätte helt enkelt! kram

2009-04-21 @ 01:17:53
URL: http://belin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback