pianot

jag ska se på the piano ikväll. pianot (ej pianisten). min älskade film, den jag såg hundra gånger när jag va elva och som jag sedan fick på dvd från den jag älskar. började gråta när jag fick den. gråter nu när jag lyssnar på soundtracket, låten med stort l. jag tänker på honom, fick filmen på våran ettårsdag. har så jävla dåligt samvete. ånger. ångest. 


denna dagen var så bra. har köpt balklänning som är klockren. den är så fruktansvärt klockren och underbar. har ingen bild men jag är jättenöjd och nu har denna skiten tagit överhanden igen. som vanligt. aldrig en hel bra dag längre. umeå på fredag. jag hoppas verkligen att det blir bra. jag vet hur mycket syrran har längtat efter att få dit mig och nu när jag åker så mår jag sämre än någonsin. hoppas så att hon har överseende med det. 


Kommentarer
Postat av: oda

det är lugnt anja! du får må hur som helst. jag har köpt påskliljor i kruka så du ska bli glad och tycka det är lite fint här i alla fall. och så har jag putsat fönstren - fastän jag inte riktigt vet hur man gör. vi ses snart!!

2009-04-07 @ 18:09:22
Postat av: oda

Hej Anja! Räfven spelar idag 8 apr, kl 17.00 på bengans på stigbergstorget. gratis! imorgon spelar de på nefertiti 150:-, 18 år. kram

2009-04-08 @ 12:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback