vet inte om jag borde publicera men gör det ändå.

Nyckelpigor till den jag älskar

 

Jag längtar till sommaren
Jag längtar efter dig
Jag längtar efter nyckelpigor på buskarnas blad
Jag älskar dig.

 

Jag vill se sommarvinden rufsa i ditt hår
Jag vill vara nära din hud
Känna din lycka
Vara lycklig själv.

Jag vill se dig le
Skulle vilja göra dig glad en dag
Se dig le tack vare mig
Jag älskar dig.

Jag väljer varje dag att inte gå förbi ditt hus
Jag väljer att inte stå och se upp mot ditt fönster när du vaknar
Vill ju inte verkar desperat
Men hur skulle jag inte kunna vara det när det bästa som finns är du?

Du gör mig glad
Och jag tror att du saknar mig
Jag saknar dig
Och jag älskar dig.

När solen färgar våran hud
Då är det vi på riktigt igen
När fjärilen fångar din uppmärksamhet
Då håller jag din hand igen.

En kärleksdikt
Om sommaren
Om dig
Om allt vackert du givit mig. 

Kommentarer
Postat av: ElinBelin

fint:)

Jo... men vilken tid är det på onsdag jag tror jag inte kan innan 22! men det brukar väl itne vara förrän den tiden? hahah blä

Postat av: sfia

jätte fint skrivet prinsessan!! puss

2009-04-28 @ 15:04:40
Postat av: oda

Anja du ska kolla på ettan imorgon (go' kväll) för då får du se UMEÅ STUDENTKÖR sjunga in våren. och då kanske du ser mig i tv för jag kommer vara där och glo. :)

2009-04-29 @ 22:07:23
URL: http://365ume.blogspot.com
Postat av: oda

Anja du ska kolla på ettan imorgon (go' kväll) för då får du se UMEÅ STUDENTKÖR sjunga in våren. och då kanske du ser mig i tv för jag kommer vara där och glo. :)

2009-04-29 @ 22:07:32
URL: http://365ume.blogspot.com
Postat av: majsan

fin dikt :)

2009-04-30 @ 11:19:47
Postat av: elin

hi jaaa. du kan nog tyvärr inte räkna med mig då:( Bu! Sorry men du kan ju ringa då och säga om de är sena på hahah

2009-04-30 @ 19:30:48
URL: http://belin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback