Fyra flickor på en restaurang

Jag tycker om det jag hör!!

Tack! 

väntar bara på att en till ska gratta mig sen är jag helt totalt nöjd. 

gråter, men bara nästan.

vet att jag beter mig underligt men det är bara fär att maja inte är hemma. 

SAKNAR FAN SÖNDER MIG!

min lilla maja som är ute på en alldeles för stor båt på ett alldeles förstort hav.

det gör mig vilsen. 

kom hem igen, vet inte vart jag ska ta vägen, än mindre hur jag ska göra.

behöver vägledning, behöver hjälp.

väntar på telefonsamtal.

väntar på att det ska bli måndag för en gångs skull. 

eller tisdag, onsdag eller torsdag. 

väntar på att det ska gå en timma utan att veta varför. 

får man ingen anledning börjar man undra. 

vill någon helt annanstans.

bete mig underligt och bada i natten utan att någon vet. 

tänkte fan gå dit. 

gå till en helt annan värld och stänga dörren.

neverland.

blev våldgästad.

byebye.


Kommentarer
Postat av: maja

jag är ju hemma nu!

2009-08-12 @ 11:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback