kolosalt

okej okej okej. dags att uppdatera som fasen känner jag nu. 

sov sådär i natt. drömde extremt knepiga grejer, va stressad och kunde inte andas genom näsan. imorgon börjar skolan och jag är nervös som bara den! får spader så fort någon börjar prata om min utbildning. men det ska väl nog gå bra. tror inte att dom kommer äta upp mig men det vet man ju aldrig... christian letar lägenhet i frölunda vilket jag tycker är ganska så jätteperfekt. då har man alltid någonstans att fly. jävlar va jag ska våldgästa. fast det kanske man inte ska säga högt så han hör. då kanske det inte blir någon lägenhet... kolmården förra veckan var nice! (kände att det va ganska nödvändigt att flika in där.) ibland tappar man bort kompisar och då är det oerhört skönt när de hittar tillbaka till en igen. tove sov inte hemma i natt...

 

 

puss och kram.

(osammanhängande inlägg jag vet)

 

 


Kommentarer
Postat av: oda

var det geten som var din vän du fick tillbaka?

2009-08-27 @ 14:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback