konsonanter i slutet

fattar inte varför jag gråter. borde skita så jävla mycket i allting. varför kan ingen hålla käften någon gång? och kryptiska meddelanden på facebook får mig att tolka dig rätt. jag vet så jävla lätt vad det är du syftar på. det är läskigt hur bra vi känner  varandra ändå. men du vet fan inte allt och va så jävla glad för det. för jag vet nog mer än jag borde och det gör helvetiskt ont. vill stänga av vissa delar av mitt medvetande och glömma mitt samvete. stänga in mig eller dra åt helvete.

 

denna dagen började så jävla pissigt, fattar inte att jag orkar. inga stora grejer men det tär ju fan sönder mig. vädret kan dra åt helvete och många personer med, inte alla dock. vill krypa ner nära och känna att jag lever och inte vill försvinna. fuck it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback