tror att det är tisdag idag

blev stucken av en geting idag. det va inte så kul. cavapersonalen känner igen mig och påstår att jag är deras bästa kund. kan det ha att göra med att jag älskar deras fika och att jag alltid drar med olika folk tro? hihi. annars bra dag. funderar på att göra layouten lite mer positiv, får se om jag orkar ikväll. har ingen klockren bild för headern bara :( hatar när man inte hör av sig. jag lever nämligen med inställningen "man kan aldrig vänta för länge"...

 

saknar maja och patrik alldeles för mycket. inte kul då. vill också på hemmafest. men nu ska jag vara glad för det har ändå varit en bra eftermiddag, trots regn och buss som inte kom. förmiddagen och dagen var seg som sjutton bara. menmen. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback