väntar och väntar

tänker på maja som har sin första skoldag på universitetet idag. om en och en halv vecka är det min tur. tänker redan på det under nätterna, dåligt tecken. har ont i magen och har kommit på att jag måste köpa massa nytt smink. hatar att köpa smink. faceboken är tråkig och det ser så kallt ut ute. har funderat på att bjuda patrik på pizza idag men han hör inte av sig så det kanske inte blir så. han vill ändå hålla sig borta från det så jag får väl hitta på något annat. det är tråkigt att christian jobbar och att alla andra också jobbar. ska nog höra av mig till alice fast jag väntar fortfarande på patrik. och jag ska kanske träffa maja sen så jag ska nog vänta lite till. det finns crepes till lillanja så det kanske jag ska äta. längtar tills jag är mamma och lagar massor av mat till hela min familj. udda längtan kanske men det är så det är ibland. man behöver känna sig behövd, inte överflödig. detta är en bra början på en TLDR-text men jag ska försöka att inte hamna där. så det är nog bäst att avsluta innan det är försent.

 

KYSS

 

PS. ska tvinga med kaninen till kolmården där han ska få bli uppäten av ett lejon eller bli världen snabbaste man! (Oj va internt det blev där)

DS.


Kommentarer
Postat av: oda

vad är TLDR?

2009-08-17 @ 14:57:59
Postat av: Kanin

de finns ju redan massa kaniner på kolmården... tänk om du förväxlar dem?

2009-08-17 @ 17:25:39
Postat av: majsan

hallå! jag har varit sugen på pizza aslänge! det måste vi äta någon dag!

förövrigt suger den här dagen..

2009-08-17 @ 18:41:35
Postat av: anja

pizza är gott! :D

Postat av: Elin

hallå vart ska du börja nu då???

2009-08-19 @ 10:52:27
URL: http://belin.blogg.se/
Postat av: Emma

Smink är så dyyyyrt, men nödvändigt kanske. Köpte smink för 400 spänn häromdan, kändes väldigt surt :( men som sagt nödvändigt.

2009-08-19 @ 19:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback