december

Okej okej. Nu är det nästan en vecka sedan jag skrev nåt i bloggen så det får väl vara dags igen då. Jag trotsar avsaknaden av inspiration och skrivet ihop något kort. Kanske borde man sammanfatta året som gått, kanske ladda upp lite bilder. Vi får se vad det blir av detta inlägg. Det nya året närmar sig och med det ett nytt decennuim under vilket jag ska gå från tjugo till hela trettio år. Det är häftigt men läskigt. Inte alls omöjligt är det ju att jag sitter i ett hus med två snoriga ungar om tio år. Ojoj. Nu blev jag lite rädd. I vilket fall som helst så hoppas jag på en rolig övergång och ett tolvslag som är bättre än senast. Inte så svårt kanske.. Det blir ute på Tjörn i alla fall med trevliga vänner och kärlek. Jag ser fram mot det, som ni kanske märker...

 

Äh.. Nu orkar jag inte skriva mer. Har ändå massa bilder på det, i vanliga fall, till synes alldeles normala paret som kanske ska på se cyberljuset för första gången...

 

Det får nog räcka med två av bilderna. Annars riskerar jag nog smisk av min vackra patrner! Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback