Första december

och man slutar aldrig förvånas. Hörde nämligen just att min, i tio år, vegetariska syster hade smakat på både skinka och korv men tyckt det var äckligt! Någon kommentar på det syster?

 

Min hyacint har slagit ut och jag börjar närma mig den julstämning man så gärna vill uppfyllas av. Jag funderar på att tråckla min kjol så symaskinen inte behöver stå framme så länge och kjolen blir klar.

 

Jona va ute och sprang så duktigt idag. Jag kanske skulle försöka mig på att komma iväg till simhallen imon. Sen blir det romantik på kvällen. Är så glad för vad jag har, får tänka på det när annat drar ner mig och lockar fram mina mindre bra sidor...

 

God kväll!

 


Kommentarer
Postat av: tove

här säger dom att det är en SYND att inte äta skinka. Sá jag provade. Korvbiten (typ ett kryddmátt) svalde jag men skinkbiten sög jag bara lite pá.

Men det var äckligt som sagt.

Förresten har jag bara varit vegetarian sen efter nian. Och det är inte tio ár. mer typ 7.

jaja. puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback