åt helvete

Jävla helvetes träning. fy fan va arg jag är! CENSUR. trodde att det i stort sätt var över nu men icke! och eftersom det inte är det så måste man fortsätta komma på alla träningar som andra skolkar från. och jag kan redan treorna bra. måste jag göra dom i en timma ändå? bara för att några få andra inte kan? fy satan va trött jag blir. hört talas om utmaningar? nähä, nä då kan det bli jobbigt ja... fan va jag inte pallar detta mer. pallar inte ishallen och inte skolan. jag och staffan får inte ens sova på religionen. fatta att man inte pallar skolan då. får iaf komma härifrån lite tidigare idag och sen blir det hem till staffan och sen film hos nicke medan pojkvän repar. jag har önskat nåt med johnny depp vilket känns stabilt, vi får se vad det blir för film. imorgon så är det dags för slingatävling i ramberget för mina åkare. CENSUR. och på fredag ska jag baka också. till cafét i slottskogsrinken. CENSUR.  nu väntar jag bara på att min grupp ska få ha sin jävla meningslösa filosofidiskussion så jag kan komma härifrån någon gång. och snart pallar jag inte skriva mer på detta meningslösa blogginlägget. så puss hej!




kärlek

 


blogginlägget har censurerats av högre makter


Kommentarer
Postat av: odisen

ujuj.. kom hit på semester! det behöver du verkar det som. puss

2009-02-26 @ 21:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback