fredagen den trettonde

jag orkar inte se mig själv i spegeln just ikväll. det är därför jag går på toa med släckt ljus. jag vet varför också. och det är väl ett framsteg. jag behöver underhållning dygnet runt. känner mig så ensam annars. imorgon blir därför en bra dag. jag slipper vara hemma och har folk att prata med hela dagen. att det är alla hjärtans dag och staffans födelsedag gör det heller inte mycket sämre. jag äter semla fast jag mår illa. inte bra. någon är hos någon annan men jag är hemma. orkar inte tänka. underhållning någon? ville åka till kärra men fick inte. egentligen inte ens för mig själv. vill sitta med mysiga människor i niclas källare och se en dålig film så jag kan somna i staffans knä för att sen åka den kalla bussen hem till honom för att sova till sent och äta sex rostade mackor med smör till frukost. det är en bra helg det.

 

nu hoppas jag att christian loggar in på msn som jag bad honom så jag kan få prata lite med någon utanför mitt hus, annars blir jag galen.

 

puss


Kommentarer
Postat av: Beatrice

men jag kommer hem om en vecka vännen <3

Postat av: sofia

hoppas du får en bra alla hjärtans dag vännen. (även om jag som singel tkr att den dagen är överskattad..) men du finns i mitt hjärta så ikväll ska jag fira dig :) PussPussPussPuss (ps. rym till mig om du behöver..)

2009-02-14 @ 09:30:39
Postat av: majsis

"någon är hos någon annan"

antar du syftar på mig..

Vill inte att du ska vara ledsen en fredagskväll.

men ikväll är det jag som är ensam och du som inte är det.

så nu är det väl jämt upp antar jag

blä blä.

en vecka med dig sötnos <3

2009-02-14 @ 16:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback