grattis

det var kanske lite längesedan jag skrev på bloggen nu. så det är väl dags att rapportera om vad som händer i mitt liv. just nu sitter jag egentligen och skriver ett filosofiarbete och limmar ihop min ena sko som jag sparkat sönder. dumma anja. jag hoppas att det blir bra nu iaf. annars är det många som fyller år den här tiden på året. staffan blev 19 år i lördags och emma fyllde 20 igår. hej och hå och massa grattis. snart är det fler som fyller med dem får vi ta en annan gång tror jag allt. sportlovet är slut och skolan har börjat igen. det känns fortfarande inte sådär sjukt rolig om man säger så. jag har bäst närvaro i klassen, borde kanske göra något åt det... 3.3% det är konstigt vilken galen självdisiplin jag har när det gäller skolan, närvaron iaf. arbeten kan jag skjuta upp länge trots att jag vet hur stressad jag blir av det. staffan och hans vänner börjar planera att åka iväg under påsk. vet inte vart men vet ju syftet. denna gången får vi flickor följa med också :O men jag börjar faktsikt vilja åka och hälsa på syster i umeå då. jag sitter lite fast. hoppas att jag har tid och råd med både och. sen är det ju london med klassen vecka 13. då ska man också ha råd. det gäller att spara på sin lön och snåla med studiebidraget. vilket jag suger på. niclas fleecetröja från österrike är mysgos och varm. nästan lika bra som en bamsekram men inte riktigt. jag har lånat den och han ska få ett linne av mig som kompensation för att jag tog gosetröjan som är hans favorit för en stund! olle var ju av med sin tröja ett halvår som jag lånade : ) hihihohoho! vi får se hur det blir! 

 

nu ska jag äta lunch och sen blir det mer plugg och sen ishallen och sen naturplugg. Varsågod isg, kill me!


Kommentarer
Postat av: Niclas

oj oj va du ger min fina tröja bra credit! nästan som en bamsekram ! det va inte dåligt det inte :D Bäst är den!

2009-02-17 @ 14:19:23
Postat av: oda

jag tycker du ska komma hit! :) fast det vet du redan. puss

2009-02-17 @ 16:34:22
Postat av: Staffan

Grattis till mig! :D

2009-02-18 @ 15:19:18
Postat av: Lia

åh, jag har också sån sjuk ångest inför att göra av med så mycket pengar på resor så, london etc. och så är man ju sämst på att spara, precis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback