jag håller ut...

det är lugnt, isg! försök ta livet av mig. varsågod. med lite hjälp av staffan så klarar jag det mesta. HA! mateprovet imorgon får gå som det går. jag har i alla fall pluggat lite till det och jag har varit riktigt jävla duktig och skrivit världens mest meningslösa naturuppgift. men jag har gjort det! HA! visst, isg har fått mig att fälla en tår när jag va utan sällskap på bussen och har fått mig att gråta i en timma när jag kom hem men värre än så är det inte. när jag pratat med staffan och mamma lagat mat till mig eftersom jag vägrade äta det första hon gjort så mådde jag bättre igen. OH, icke att förglömma, pappa gjorde en semla till mig också. va sjutton skulle jag göra utan dem liksom? 

 

nu ska jag göra te och plugga matte. först ska jag nog ringa staffan och säga tack och säga att jag är duktig igen och att jag inte gråter längre och att jag älskar honom. då blir han nog lite glad. han skiter också i hur provet går imorgon. vi ska banne mig satsa på nationella, jag säger då de....

 

PUSS! :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback