Men Jävlar!

Nya relationer skapas, kanske, min datorns Wordprogram har haft klöken i snart en månad och vill absolut inte att jag ska vara duktig och skriva loggbok, det är galet fint väder men kallt som fanken, jag får inte prata i telefon och staffan svarar inte på msn. gött liv. dessutom är jag stressad som ett djur men totalt handlingsförlamad. not so funny. undrar också vad jag ska få till middag idag. börjar bli grymt hungrig. sen så verkar der helt plötsligt omöjligt att få jobb på posten. JAG VÄGRAR TA KÖRKORT! och jag kan knappt sova längre för att det ligger en stor hög bast i mitt rum och stressar mig på nätterna. tack så jävla mycket! 

 

favorittulpan

 

sms till staffan tidigare idag: 

"Vill bara vara i din famn och gråta tills tårarna tar slut. Jag är så jävla stressad men helt handlingsförlamad. Vill att du ska ge mig en bamsekram och stanna tiden där. Älskar dig!"

 

så, nu vet ni det. det är exakt så jag känner. att studentflaket ska vara betalat på fredag (385 spänn) och att jag fick reda på det idag är inte heller så där sjukt roligt. speciellt inte som jag planerat att betala det själv och inte kräva också det av mina päron. kanske kan be dom om hälften och vara lite duktig iaf!

 

nu ska jag äta yoghurt, pusshejj 


Kommentarer
Postat av: majs

men jävlar!

nya relationer har skapats förra veckan,

tre st närmare bestämt!

pusspusspuss

jag saknar dig redan massa :(

2009-02-02 @ 20:24:29
Postat av: Staffan

Jag älskar dig! puss puss saknar dig, kommer imorgon puss puss <3

2009-02-02 @ 22:48:17
Postat av: oda

så, klart! :)

funderade på att klippa av mig allt hår. men gjorde det inte. så det fick bli nåt annat oväntat. puss

2009-02-02 @ 23:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback