söndag

nu är årets enda tävling över. träningen gick bra. peppningen gick bra. stämningen va go. ocean åkte bra. och vi åkte kanon. fick 39.70 poäng, rekord. lycka. jävlar va glad jag var. började gråta när jag kramade maja och hon sa att hon inte alls vill sluta. jag ville inte heller. men ett års helvete är det inte värt. jag har stått på isen på tok för mycket detta året. känner i hela kroppen att det räcker nu. verkligen. ska bara säga det till alla som inte läst det här eller vet det från annat håll. det kommer bli svårt. det är så mycket som är svårt. och idag är jag bara trött och när man är trött så är allt ännu jobbigare. när staffan åkte hem förut så visste jag inte vart jag skulle ta vägen till exempel. jag blev riktigt jävla ledsen. det är så varje gång han åker från mig nu för tiden. drabbas ständigt av separationsångest. riktigt jävla sjukt jobbig separationsångest. jag vill flytta ihop med honom för att slippa den. det tar knäcken på mig. det tar knäcken på honom också. det är snarare regel än undantag att jag gråter när vi måste skilljas och hur kul är det för honom liksom? 

 

nu måste jag starta om datorn för att avsluta installeringen av någon jävla uppdatering av msn.. 

 

puss


Kommentarer
Postat av: maja

Det kommer bli svårt att säga till alla, men vi gör det tillsammans

puss

2009-02-22 @ 19:00:00
Postat av: oda

ojdå lilla anja. hoppas du kommer över separationsångesten. ni kan ju ses typ närsomhelst.

puss

2009-02-22 @ 19:05:17
Postat av: Anonym

Lilla älsklingen! Det är ingen fara med mig alls! <3 Du är så söt som saknar mig så mycket! :) Bra idé att flytta ihop, för då går jag inte alls lika ofta ju!! :D



Du får komma hit till mig mer istället för att jag kommer till dig också, för du brukar inte bli lika ledsen när du ska gå från mig faktiskt. ^^ sötbulle, jag älskar dig! <3



KYSS

2009-02-22 @ 21:27:16
Postat av: anja

men hallå där, jag får ju typ aldrig komma till dig. som ikväll eller igår till exempel. lockade till och med med fika igår och godis idag men icke! jag fattar ändå inget av matten och du svarar inte i telefon :*(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback