Staffan, Staffan, Staffan...

Staffan ville fika med mig idag. mitt förslag men jag blev jätteglad. det blev tintin och jag fick betala (:P). han drack varm choklad och jag te. jag åt chokladpudding, gott som tusis! och på torsdag ska jag sova hos honom och på fredag ska han komma till mig. och på söndag har vi varit tillsammans i ett år! :O kan ni fatta? hej och hå liksom!!

 

matteprovet gick bajs för allihopa. omprov, here we come!

 

nu ska jag åka till träningen och göra nåt som jag inte har en aning om vad det är för ovanlighetens skull. börjar liksom eftersäsongen med massa basic nu? 

 

det börjar bli dags att springa till bussen fast jag inte orkar igen. pusshajj!


Kommentarer
Postat av: Staffan

Haha helt knasigt är det! Och matteprovet kan ta sig i brasan rent ut sagt! Det löser sig som alltid! :D

2009-02-25 @ 19:25:07
Postat av: Staffan

Jag har aldrig sett mitt namn nämnas så många gånger i samma rubrik! :D

2009-02-25 @ 22:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback