bilder 2008

Januari:

Första tävlingen i nya fina klänningar! Mölndal.

 

Februari:

staffans och mitt förhållande tog sin början. skönt kort för övrigt :D

 

Mars:

Jeffrey Buttle tog hem segern, konståknings VM i gbg

 

April:

vår, fint väder och promenader med sofia

 

Maj:

köpenhamn med staffan :D

 

Juni:

midsommar i järvsö med näst intill midnattssol.

 

Juli:

bästa båtturen på hela sommaren!

 

Augusti:

 

jag fyllde arton, var i fjällen med mig familj och jag och staffan firade att vi varit tillsammans i ett halvår med grekisk mat och romantisk solnedgång

 

 

September:

jag och majsan var på rafvarnas afton

 

Oktober:

höst, höst, bara höst

 

November:

bowling och biljard med christan och gänget

 

December:

firade nyår i kärra med staffan, nicke och folk.


Kommentarer
Postat av: Staffan

Jag vet mer saker som hänt! Men det kanske inte riktigt får plats här. :O

2009-01-04 @ 15:34:55
Postat av: sofia

vilka härliga bilder. ett härligt år faktiskt :) saknar våra promenixar! hoppas du inte har glömt utstickar promenaden ;) puss

2009-01-04 @ 21:37:00
Postat av: maja som ska hälsa på kungen imorgon !!!

jag gillar bilden på oss :)

synd att den är suddig.

och nu saknar jag dig :(

2009-01-06 @ 21:53:41
Postat av: Didem

Vilket härligt år, det verkar som att du har varit med om mycket roligheter :) Saknar ditt leende. Sköt om dig söta. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback