Circus vs Resa sig opp

Livet känns mer eller mindra upp och ner nu och det står jag inte riktigt ut med. det är inte mycket som är som det ska. i synnerlighet inte en sak men det har jag inte gråtit över idag, inte än.  ska ut ikväll med maja, nicke, berra, rynx, robin, lisa och emelie. tror inte att jag glömt någon för staffan verkar dra sig ur =/ som sagt, allt är inte som det ska.

 

dagens projekt är att lyssna igenom syrrans tre album av svenska akademien fast nu har jag laddat ner britneys nya skiva så det kan bli lite konkurrens. ojojoj..

 

dagens andra projekt är att hitta nåt på rean som jag kan ha på mig ikväll. hitta nåt billigt, konsumera mera. blä, hatar mig själv egentligen. skäms.

 

 jag har skrivit klart min jobbansökan till posten och jag hoppas så sjukt mycket att jag får jobb där. det är ett ställe jag verkligen, verkligen vill jobba på. gillar liksom posten. 

 

fick studiebidrag idag, inte helt fel när man levt på 17 kronor i fyra dagar, ingen lön denna månaden nämligen. har klippt luggen och det blev ganska okej. har skickat fler sms än jag kan räkna till och har pratat länge i telefon, mycket längre än vanligt men det var riktigt bra. faktiskt. trots att allt är upp och ner nu. och jag fattar nog ingenting egentligen. fattar inte vad som händer. vet inte om jag vill fatta. 

vill mest att det ska bli bra igen. ja. jag vill verkligen det. verkligen jättemycket. så som det var i somras.

 

love 
/anjo


Kommentarer
Postat av: sofia

önskar att jag kunde ta med dig till änggårdsbergen. Då hade vi kunnat sitta på den där bänken o dricka varm choklad. Eftersom det (förhoppningsvis) inte finns nåra björnar i den skogen så hade jag agerat björn o gett dig en jätte kram. Jag saknar dig verkligen ska du veta. Allt är inte som det ska utan dig, du fattas mig anja. Sköt om dig o ha det så kul ikväll. Du är värd det bästa. älskar dig

2009-01-30 @ 12:20:10
Postat av: oda

hej anjo. du är alltid välkommen hem till mig när du tröttnat på göteborg. sportlovet kanske? hoppas du hittar nåt fint på rean, själv köpte jag en fin kjol för 65:- som hade kostat 200 från början. göttigt! och en lila v-ringad t-shirt.

jag längtar efter dig och ringer imorgon. ikväll ska jag träffa EH! (eheh.se) och fika. ha en bra utekväll! ta hand om dig. kram

2009-01-30 @ 16:26:18
Postat av: Beatrice

fuck a duck liksom!



hennes album Circus är grymt, lyssnar på det hela tiden typ :) Bäst är det!



Ha så kul ikväll!

Pouss

Postat av: Elin

jag röstar på akademien. Resa sig opp-albumet är bra!

2009-02-02 @ 23:59:45
URL: http://belin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback