falska människor kan ta sig i röven

jag orkar inte le mer på träningarna, den tiden är förbi. om carina ser det som en anledning till att inte ge mig mvg i specialidrott så får det stå för henne men jag kommer bli så sjukt förbannad. men det är ju inte carina rubriken syftar på, det får ni inte tro. hon va så grymt gullig mot mig när jag bröt ihop på träningen förra veckan att jag inte fann ord. till slut blev jag tvungen att klämma ur mig: du är snäll, du. : )

nej, rubriken syftar på alla de falska människor som ler trots att de tänker något helt annat om situationen de befinner sig i. de som låtsas. 

något som får mig att gråta är också gardells serie de halvt dolda som går på svt just nu. fjärde och sista avsnittet imorgon klockan nio. så grymt jävla bra bara. den berör mig som sjutton. man är helt uttömd efter ett avsnitt. jag ser fram emot att se hur det slutar.

nu vill jag svara på ett mail men det går inte. jobbigt.
jag har ont i huvudet. natur, svenska och matte suger. tur att vi ändå slutar tolv idag!

puss

Kommentarer
Postat av: majs

Tiden då jag brukade le på träningarna för att det var skoj är förbi för mig med. Men det vet du bara. Stoneface är vårt nya namn

2009-01-21 @ 15:17:51
Postat av: sofia

serien halvt dolda är grymt bra!

2009-01-21 @ 17:58:00
Postat av: ooda

jag håller med dig! jag blir så sjukt trött på folk som bara låtsas och håller minen. dom är ju en plåga för andra och sig själva för tusan! jag är trött nu, måste sova. älskar dig för du är bäst.

puss och kram sötis

godnatt

2009-01-21 @ 22:01:34
Postat av: Staffan

Ska nog ladda ner den där serien faktiskt.. Tove brukar ju ha rätt bra filmsmak! (smörar)

2009-01-21 @ 23:33:52
Postat av: Di

Jag vet inte vem eller vilka du syftar men jag ler på träningarna när jag tycker att det är roligt och det har varit lite från och till. Du får gärna vara ärligt mot mig Anja för jag mår inte bra om någon mår dåligt/är arg pga mig.

Take care

kram Di

2009-02-22 @ 13:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback