(ingen rubrik)

det är nytt år, det är fint väder, några få dagar kvar av jullovet och söndag vilket innebär träning i tuve. jag hoppas verkligen att det kommer fler idag än vad det gjorde förra veckan, fem pers kändes som ett ganska stort misslyckande. inte så kul. igår bakade jag morotskaka och idag fyller pappa år. på onsdag blir dessutom olle lite äldre. tänker på ett varmt land. vill värma mina frusna fötter och ta det lugnt, slappna av och slippa ångest. här är det minusgrader och sol som inte värmer. tur i alla fall att man har en fin pojk som ibland kan värma mig under täcket när jag fryser. han har börjat sin diet och jag måste få önska lycka till, du vet att jag redan tycker att du är det finaste som finns men jag tror att om du lyckas nu så kommer du må bättre. (shit det låter som att jag är tillsammans med värsta fettot på 450 kg, men du fattar väl hur jag menar?) nej nu måste jag nog gå och ta bort nagellacket som börjar bli fult och försvinna. 

 

Innan dess måste jag bara ge er ett boktips! jag har blivit helt insatt i En Fånge I Öknen av Malika Oufkir. den handlar om en familj som blir fängslade pga faderns försök till en stadskupp i marocko och är helt otrolig men sann.

 

god fortsättning på det nya året! 


Kommentarer
Postat av: Staffan

Så länge din mamma kallar mig smal kommer jag inte känna mig fet på riktigt. :P haha Tror det kommer bli fint som snus det här! Ska se om jag lägger upp en lite vettigare blogg också. :O

2009-01-04 @ 15:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback