Nightwish -ett sätt att hantera känslor

Staffan har haft uppkörning men ringer inte och säger hur det gått. jag är galet nervös!! shitshitshit! :O hoppashoppas för älsklingens skull.
har en nightwish-period vilket säger en del om hur jag mår, jag försöker få emma att avstå från willys men lyckas inte och jag har ont i halsen men ska till ishallen ändå. stabilt anja. stabilt som fan. filosofi och religion snart, kill that!

Staffan smsade, både han och Emelie klarade uppkörningen! Wohooo!
GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: oda

lilla anja.. ta det försiktigt nu när du har ont i halsen. och lyssna på peppmusik som räfven och manu chao ibland också.

grattis staffan till körkortet!

2009-01-29 @ 11:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback