sommaren kom tidigt i år

det va sjukt pepp igår och spelningen va grym! när oskar plockade fram sin sax så blev det galet bra! mer, mer, mer så! STICKY NÄSTA FÖR I HELVETE!!!! :D :D
som sagt, det va riktigt bra och massa goa folk att snacka med över allt. hela kärra, christian, MAJS, staffans släkt, sara, bandmedlemmerna oskar, gustav, olle och STAFFAN! 
dyrt men okej. hade ändå lagom budget med mig, det har jag insett idag.
vidare sen till ett halvskabbigt ställe men kul hade jag fan. 
närmre än vanligt dessutom.
sammanträffanden, grön go dricka och skabbiga tjejer på toan.
hade ingen kamera med mig :( måste lita på nickes goda vilja att skicka lite bilder snart.
det blev lite sent men det var det väl värt i slutänden. 
tror till och med att en sjukt seg träning idag kommer vara värt det. jag hade det grymt igår. och det va lätt bäst att majs va med! LOVE YOU!


MAJS OCH NICKE

 


Kommentarer
Postat av: MAJS

Majs hade en sjut bra kväll och en söndagsträning ska inte få förstöra känslan som fortfarande finns kvar.

Och jag kan ju bara säga hur otroligt glad jag är att jag har dig och att du drar iväg mig på saker med okända människor, för det är precis vad jag behöver, tror jag :P

Kameran var väl det ända som fattades den kvällen.

Och du är bäst!

(men det vet du väl redan?)

2009-01-25 @ 11:58:16
Postat av: oda

jag hade också askul igår! jag dansade med en kille som luktade gott. och så dansade jag med massa andra också. två låtar med varje, precis enligt reglerna. alla snabba låtar. svettas. le. dansa! lindy is the shit. puss

2009-01-25 @ 13:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback