var?

det är lite jobbigt just nu. det är flera människor som jag inte riktigt vet vart jag har. försöker man ta reda på det så får man ett helt annat svar än vad dem egentligen menar eller som säger emot hur dem beter sig. hur ska man göra för att få veta på riktigt? eller måste man låta folk bete sig som dom vill, acceptera det och försöka tolka och analysera deras beteende istället för att lita på deras ord? jag är konfunderad. är det jag som alltid ska höra av mig? och när jag gör det, hur länge ska man behöva vänta på svar?

Kommentarer
Postat av: odaisen

nu får ni allt ta och berätta för anja var ni vill ha henne och var ni vill vara i förhållande till henne!! och bete er enligt det. var ärliga! det är alltid lättast.

2009-01-25 @ 17:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback