alltiallo

ibland är det nog bäst att stänga av den stört deppiga musiken och tänka på något helt annat. något/någon man blir glad av. ibland är det svårt att bara stänga av. då ska man vara lycklig om nästa låt är en glad låt. för då slipper man skriva rekordlånga inlägg på bloggen. vet fortfarande inte om detta kommer bli ett sådant men kanske, kanske. det är äventyr i mitt lilla liv just nu. planerar vågade saker och har ångest/ är lycklig om vart annat, hela tiden. det är skönt när man slipper tänka på kvällar och nätter. när man somnar så fort man lagt sig i sängen och slått på tven. då ska man vara lyclig. kaffe i glas är gott. jag vill ses idag. tycker att du också ska vilja det fast att det blev så felfelfel igår. håller tummarna och väntar på sms. annars måste jag göra något annat. det är alldeles för grått väder ute för att man ska kunna bara sitta inne, då blir man galen. måste ha nåt att se fram emot, det är viktigt som satan. nu nös jag igen. så jävla gott! fortfarande förbannat förkyld. men det hindrar mig inte längre. är inte lika jävla asseg i hjärnan. kämpar för att ha nåt att skriva. det va inte så lätt idag. jag vill åka till stockholm. hade jag bara haft liiiite mer pengar så hade jag inte tvekat en endaste liten sekund. tror att jag skriver alldeles för mycket om min totalt sugiga ekonomi. fan. orkar inte styckeindelning eller skriva en sammanhängande text, sånt har med skolan att göra. skiter i det nu och tänker på det sen. jag kan se från min plats vid datorn att grannen skrapar av färg från sitt hus. ambitiöst. men det är mysigt att måla sen tycker jag. kanske ska fråga om han vill ha hjälp. eller inte. jag har ju ändå ingenting att göra på några veckor. om en vecka fyller jag år. då är jag ett år äldre, ett jävla skitår äldre. folk i mitt hus ber mig städa jag vill inte. vill lyssna på nightwish och va emo. vill inte röra mig härifrån förän jag vet att du kan träffa mig. så är det bara. dom skulle aldrig förstå. jag sitter fast och du är stressad som fan. jag har lovat massage och det löftet tänker jag hålla. mitt hår är perfekt fuktigt för att göra inbakade flätor. det va en skön dusch för en timme sen. yann i högtalarna. dingdongklockan slår tolv och jag väntar fortfarande på svar eller på att någon annan ska logga in på msn. 

 

 

nu dampar mamma. jag måste dammsuga. skjut mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback