sommar och sol(?)

Jag har tampats med slutet av Mr Tourette och jag ganska länge nu men snart, snart är den slut. Sommeren är inne på mittfasen och jag börjar få rejäl vad-ska-jag-göra-i-höst-?-ångest eftersom jag inte kommit in på någon av de utbildningar jag sökt. RESERV, inte min plan. Jag har jobbat i tre dagar. Varit med under fotograferingarna av en jädrans massa gothialag på välen. Nu har jag träningsverk och ont lite här och var. Över är det i alla fall. Tyvärr har jag superlite att göra och just nu ser jag bara fram emot fredag kväll och inte ens för den kvällen verkar saker och ting vara 100% bestämda. Jag håller tummarna för jämnan. Körsbär borde plockas och arbetsförmedling besökas, inget av detta tänker jag göra. det får bli facebook och msn istället. 

 

puss hej!

 


 

Jag hatar att du inte delar min passion för mat (och efterrätter), din allergiske jäkel!


Kommentarer
Postat av: Elin

hoho, tack för hjälpen på gothia! överlevde du igår med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback