midsommar

hade ingen krans i år. tänkte lite på förra året. det va en fin midsommar det. det var en ljus midsommar det. jag var tvär. staffan stod ut. idag tänker jag på att det är den ljusaste dagen på året och att jag vill vara ute hela natten för att uppleva, det. tänker också på att maja ska komma hem, att staffan ska jobba så vi säkert inte alls kan dra till sticky och topflor på torsdag och att jag vill från mitt hus NU! jag tänker lite på att jag är hungrig och att jag sov satans dåligt i natt och att jag vill åka till staffan och lägga mig med huvudet i den perfekta gropen och att det är där man sover som bäst. på dagen. jag borde sluta tjata om att man ska sova på natten. ibland går det ju inte och då måste man få sova lite på dagen också. jag tittade på nyhetsmorgon i morse, de sände utifrån och det såg så varmt ut men jag tänkte mest på vilken hyffsat stor produktion det är. att allt ska klaffa hela tiden och att det inte ska regna. en kvinna vann 200 000 på triss och jag funderade på att börja skrapa lotter. avfärdade tänken och somnade för en stund. vågar inte ringa staffan än, han sover. sötisen sover så sött säkert. fast ibland förvånas man och han är ute och springer. det är min pojke det. christian är på sicilien och det gör mig avundsjuk. skriver av mig. behöver det ibland. skrev till och med dagbok förut. och la in dikten jag fick av sofia på studenten. får inte komma bort.

 

sommar i mystängen
puss

 


Kommentarer
Postat av: Staffan

Inte mystängen. Snarare Svankällan. Annars är du helt ute och cyklar.

2009-06-22 @ 10:22:31
Postat av: sofia

det är inte hårförlängning, men ett år gammalt kort ;) midsommar förra året. så det förklarar längden på håret. Tack för smset. blev så glad :) hade en jätte bra födelsedag, ja tror vi gick där du sa att vi skulle gå :P haha. hoppas du också haft det bra. det kommer bli kanon väder denna veckan, njut! Pusselipuss

2009-06-22 @ 11:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback