träffas

ska simma idag. i kärra, inte i regnet. alla studentmottagningar är avklarade och de har gått som på räls. har träffat mycket folk. pratat med sånna jag sett hundra gånger på bussen men inte pratat med sen jag gick på fridtids. pratat med majas vän. pratat med släkt och vänner till min egen familj. jag har hysteriskt gråtit under den blomstertid nu kommer, jag har träffat staffan en del. gått och lagt mig hungrig. sovit gott, sovit dåligt. fått jobb och varit på klassresa i köpenhamn fast bara i drömmen. jag har druckit champagne och nu är det över. nu är det svensk sommar. regn som in i fanders som idag eller grå himmel som igår. solen verkar ha glömt bort lilla sverige. men. jag kommer kunna leva på min studentdag hela sommaren så det gör inte så mycket. dock för att kunna låta bli att spendera pengar måste jag ha lite bra väder så jag kan sola och åka båt hela dagarna istället för att åka till stan och fika. och shoppa. just nu vill jag köpa kopparna på design torget, bikini och underkläder. men jävlar vad jag ska låta bli. fast kopparna ska jag nog köpa ändå. har ju ändå presentkort där och det är liksom planerat. ska försöka träffa folk. linda kanske? i natt så läste jag ut lasermannen. blev mörkrädd och ville inte sova. smsade staffan två på natten, han var vaken och svarade. det är väl underbat när det är så? jag blev glad. nu har jag ätit frukost men är hungrig ändå men det löser sig. måste packa badkläder och partykläder (om det blir hard rock ikväll). 

 

puss och kram vi ses på stan

(den va ny för chrstn)


Kommentarer
Postat av: Staffan

"den blomstertid nu kommer", inte blomster tid. :P

2009-06-11 @ 08:34:47
Postat av: Emma

Vad har du fått för jobb gummsan?

2009-06-12 @ 16:26:04
Postat av: anja

"fått jobb och varit på klassresa i köpenhamn fast bara i drömmen"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback