Röra

ibland är allting bara så himla bra. och ibland mår jag illa som fan för att allting suger. vissa dagar är bättre än andra. när man sitter på bussen och är ganska lagom glad för att man ska göra nåt ganska lagom roligt och sätter på bra musik som man har i sin ipod så blir allting bara superduperdunderbra! det är då man börjar le fånigt och tror att man är lyckligast i hela världen, i alla fall på hela bussen eftersom ingen annan sitter och ler för sig själv. lite så var det igår och en annan dag som jag inte riktigt minns vilken dag det var. det var en bra helg. kulmen va nog på lördagen för söndagen var jag så satans trött men eftersom jag träffade staffan då så var det bra i alla fall. idag har jag inget för mig och pappa tjatar om att jag ska fixa jobb vilket suger. jag har sökt! lite i alla fall. jag suger. lyssnar på bra musik idag iaf vilket kan rädda hela dagen. sån musik man blir lycklig av men som kanske är dålig i vissas öron men det skiter väl jag fullständigt i. maja har åkt nu och det är sorgligt. vill ha maja nära. ska hälsa på henne när jag fixat busskort för så här är det inte okej att ha det tills augusti! helt oacceptabelt. bilddagboken är så jävla seg men jag har ändå inga bilder att lägga upp. är dålig på att ta. idag hade jag velat sola för det är sol men det blåser. det är typ 26 grader i solen men bara 16 i skuggan och då funkar det inte riktigt. mitt i smeten här kan jag passa på att be om ursäkt för detta otroligt röriga inlägg. pallar inte ordning och styckeindelning idag. vill inte ens städa mitt rum som är skabbigt till tusen. jag hoppas att midsommar blir bra och att syrran kommer iväg till stockholm ordentligt. ska faktiskt bli skönt att vara ensambarn i två veckor igen. det är gött när man är van vid det. inget illa om dig syrran det bara är så. jag tror att jag håller på att slå rekord i både långt och rörigt blogginlägg. läste en partyblogg igår och man blir lite avundsjuk. folk verkar ha så jävla roligt hela tiden runt omkring än. men man själv står bara still. fast det är inte riktigt sant. jag tar tag i saker ibland. och då blir det roligt för lilla anja också. man får unna sig lite vardagslyx och njuta av att smörja in benen och ligga en kvart i sängen på morgonen efter man vaknat. för så länge kan jag njuta. men jag ligger inte i sängen i två timmar på morgonen för då blir jag hungrig, pigg och rastlös. på onsdag blir det troligen långpromenad med sofia som just planerades lite snabbt. trevligt! mamma och pappa var på rörö igår och det verkade underbart när pappa berättade om det nyss. ska kolla upp ett vandrarhem där snart och se om jag kan och har råd att dra med staffan dit en natt. nåt måste man hitta på ju! är lite sugen på att byta layout på bloggen men det känns som ett nattarbete när jag är pigg och har tid. sedan ska jag göra allt för att få till picknicken som jag gett staffan i ettårspresent snart. ni märker ju! jag har massa roligt att se fram emot. men först ska jag städa. inte lika kul men nog så nödvändigt för att inte skapa ett tredje världskrig i huset. 

 

pussar!


Kommentarer
Postat av: sofia

yes, då får vi hoppas på fint väder på onsdag :) man ska ta vara på solen, så sitt ute lite idag oxå. puss

2009-06-15 @ 16:22:11
Postat av: oda

det här var det roligaste inlägget på länge! du kanske hör hur jag sitter och fnissar... :) puss!

2009-06-15 @ 18:11:48
Postat av: majsan

rörö är fint

jag saknar dig

du får komma och hälsa på snart!

2009-06-20 @ 16:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback