femte juni

nu är det inte långt kvar till studenten.
den femte juni står jag på skolans balkong och skriker att jag har tagit studenten.
gråter garanterat glädjetårar.
och kysser staffan.
det ska inte bli som i min mardröm. 

innan dess är det dock massor som ska göras. 
närmast ligger londonresan.
det har varit långt kvar tills dess hela tiden.
nu är det drygt en vecka kvar. 
behöver jag köpa converse innan dess kanske?
eller är det kallt så jag kan ha mina vinterskor?
svååårt!

sen ska projektarbetet in ett tag efter det.
ångest.
men jag har jobbat duktigt idag.
borde skriva loggbok.
ska se på film. 
inte melodifestivalen.

puss, ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: majsis

mamma tvingade mig kolla på melodifestivalen med henne och mormor. inte okej

2009-03-14 @ 22:12:51
Postat av: Staffeboy

Blir nog snarare jag som kösser dig hörru!

2009-03-15 @ 02:30:44
Postat av: majsan

haha staffeyboy!!

Fyfan va jag längtar!

2009-03-15 @ 11:34:12
Postat av: sofia

hur går det med balkklänningen? :) puss

2009-03-16 @ 07:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback