jag älskar dig

medan jag var i ishallen i lördags så vändes mitt liv helt uppåner. jag gråter fortfarande när jag tänker på den dagen. jag skrek och grät i två timmar. jag var ensam hemma och till slut kom sofia och kramade mig. finns det något jag vill göra ogjort så är dett mitt stora jävla svek mot dig som jag älskar. men man kan aldrig göra någonting ogjort. det går inte att vrida tillbaka klockan hur mycket man än vill och det betyder att jag måste utgå från vart jag är nu. det har varit riktigt jobbigt denna veckan och det kommer inte bli lättare på väldigt lång tid. det är så mycket jag har sett framemot som jag måste avstå bara för att jag inte har tänkt och betett mig som ett svin. jag måste stå ut med att möta din kalla blick hundratals gånger för att jag har svikit dig. den skär i mig. den berättar för mig vilket svin jag har varit och jag hatar mig själv. men jag är ganska säker på att du behöver göra något mer för att kunna gå vidare. det räcker inte med att sluta prata med mig. du skrev vad du ville göra i ett sms och jag gav dig mer än tillåtelse. du hade mått bättre av det så det är helt okej för mig. jag ska sedan göra allt för att du ska kunna älska mig igen. jag ska göra allt för att få vara din flickvän, världens bästa flickvän. jag vill bevisa det för dig. jag vill bevisa att jag kan. jag vill få dig att må bra igen och om du tror att det går att göra det med mig så är jag fullkomligt överlycklig. du är det finaste som jag någonsin haft i mina armar och jag har älskat dig i ett år. jag har på senare tid betett mig som ett svin men det betyder inte att jag inte älskar dig. det innebär bara att jag har sårat dig och det är jag mycket medveten om. jag mår illa av mig själv och över vad jag har gjort. jag ångrar mig så förbannat mycket. det är dig jag älskar och det är dig jag ska göra lycklig, inte olycklig!

Kommentarer
Postat av: Elin

:(

klart det blir promenad!

Postat av: Anonym

tänker på dig o saknar dig!!!!!

2009-03-29 @ 11:13:37
Postat av: Beatrice

Sv: no ingen penna. jag lät det vara så. Men hon såg ju inte lappen heller. :P

2009-03-29 @ 19:51:08
URL: http://ecirtaeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback