och hur har det varit med staffan?

Det var verkligen här det började. oktober -07

första gången jag va hemma hos staffan. slutet av januari eller början av februari -08

hemligt men seriöst. mars -08

vår och mys vid solnedgång. april -08

äventyr i köpenhamn med älsklingen. maj -08

midsommar med staffan i järvsö.

glada och kära på sticky. augusti -08

staffan är snyggare än någonsin. november -08

party med staffans gäng hemma hos mig och maja kom in i bilden. december -08

ett år av kärlek, glädje, lycka, ilska och förlåtelse har nu gått och jag älskar dig fortfarande massor. du gör mig glad varje dag och det går inte en kväll utan att vi säger godnatt. älskar dina pussar och kramar, älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till ettårsdagen! :)

2009-03-01 @ 13:12:43
Postat av: sofia

ni är så söta tillsammans :) tycker om er båda!

2009-03-01 @ 20:36:41
Postat av: Staffan

OJ vad du är fin min lilla flicka! Nu får vi hålla tummarna för ett helt år till bara! :P Älskar dig! <3

2009-03-02 @ 16:18:56
Postat av: sofia

jag vågar knappt fråga vad du tyckte om filmen.....:P

2009-03-03 @ 16:34:58
Postat av: Didem

Wow!! Congrats :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback