sommarjobb

Nu har jag tittat igenom alla jobb inom göteborgsregionen på platsbanken.se. jag känner mig varken lockad eller kvalificerad till något. jag måste jobba i sommar. hur ska jag göra? har jag för höga krav på jobbet? jag vägrar att jobba som säljare. fyfan. 

jag har iaf köpt ett oyster card till london nu. för pappas pengar. tack och lov för det, för det kostade £35 till slut. inte så kul.

igår blev mina projektarbetesbrallor klara! jättenöjd. idag ska jag nog ta tag i den koreanska kjolen. hoho.

staffan och jag sa inte god natt igår och jag vågar inte ringa honom än eftersom han kommenterade här halv tre i natt vilket innebär att han högst troligt fortfarande sover. men jag saknar honom så fruktansvärt mycket.

det är helt underbart väder ute också. massor av vår. man kan aldrig tro att det va snöoväder här för bara ett par dagar sedan. konstigt.  

måste köpa converse också men hittar inga fina, och har inte pengar till det. 

nu ska jag slakta min stora fina passionsfruktsblomma. den leker höst och pappa sla slipa och olja min fönsterbräda. 

 

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-15 @ 13:11:27
Postat av: maja

tvek på att jag kommer få något sommarjobb iår :(

2009-03-15 @ 13:11:50
Postat av: oda

du ska ringa posten och trycka på lite!

nu har jag uppdaterat. :) äntligen. stor KRAM

Postat av: sofia

hade du velat jobba inom typ äldreomsorgen eller liknande så hade du nog haft garanterat jobb ;) dom skriker efter folk o behöver inte ha utbildning. även om det kanske inte är kanon kul alltid så är det pengar o erfarenhet. kanske vore en reservplan? puss

2009-03-16 @ 07:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback