Tomten syns men finns inte, gud syns inte men finns ändå.

 

 

dessa två par skor finns idag i många affärer, problemet är att jag hade velat ha dom rosa men i låg modell. är det någon som sett sådana live? jag har nu hittat dom på nätet men vägrar att köpa dom så. 

här är dom, är dom inte sjukt snygga?

så frågan är finns dom låga rosa i någon affär eller ska jag köpa dom rosa höga eller dom turkosa låga? min tanke är att dom rosa är sjukt snygga till jeans men att låga skor passar bäst om man har kjol. har jag inte ett galet stort i-landsproblem?


Kommentarer
Postat av: maja

Låga blå!

Dagens i-landsproblem.

Mitt var att internet inte fungerade förut, jag blev galen

2009-03-31 @ 19:45:27
Postat av: oda

ajaj vilket problem! låga röda har ju jag alltid velat ha, och jag tycker att höga converse också passar till kjol. nu är oda trött.. ooo.. 10 dar kvar

2009-03-31 @ 22:16:36
Postat av: elin

jess jag har det numret! men jag har ingen laddare till min mobil i gbg hahaha, så den får jag tag i när jag åker till kalmar i helgen! jag hade stilett för att gympadojjor inte passade till kjol ahhaha! uppdateringa behöves från bådas våra håll;) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback