Vår på avenyn

Jag och staffan promenerade ner för avenyn efter skolan idag. tittade på schtekarbrats som satt på bänkar i solen med svindyra solglasögon och en tjej med konstig hatt. fast henne såg jag aldrig. en man åt glass, jag ville också ha. staffan höll mig i handen och bad mig prata. jag ville att promenaden med vårsol i ryggen skulle vara för evigt. vi närmade oss kungsportsplatsen och min buss kom alldeles för tidigt. jag hoppade på den och det var min gamla klasskompis pappa som körde. det var varmt på bussen. halsduken la jag i knäet. somnade innan tunneln och ville inte vakna på frölunda torg men var tvungen att byta buss.

 

Idag är det sista träningen för mig och maja med pacific och det känns riktigt, riktigt jobbigt. fan att ingenting kan vara lätt. inte ens det som borde vara det. 

 

Jag har beställt mitt busskort  till london från den engelska sidan vilket innebär att det inte kommer hinna fram innan jag åker. jävla klant jag är. det ger mig lite ångest kan man säga.

 

I helgen är det jag och staffan och massa god mat. jag längtar fruktansvärt mycket.


Kommentarer
Postat av: sofia

jag längtar oxå efter dig !

2009-03-18 @ 20:30:48
Postat av: oda

åh trevligt! här har det också varit jättefint väder! KRAM

2009-03-18 @ 23:12:39
Postat av: maja

Sista träningen var det ja, kändes inte så mycket.

Kommer väl kännas desto mer när vi inte ska träna som vanligt nästa onsdag. Fast jag ska ju ändå till ishallen en stund, och du med kanske?

Ingenting är lätt när det är svårt..

2009-03-19 @ 08:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback