vår

jag ska göra allt jag kan för att få hålla din hand igen. det måste bli vi igen, det är ju vi som  hör ihop. jag älskar dig, du älskar mig. det måste bli vi igen. jag saknar dig så fruktansvärt mycket och jag hatar vad jag gjort. jag tänkte bara på mig själv aldrig på dig. nu säger jag att jag älskar dig och du måste verkligen tro mig. det enda jag vill är att du ska kunna må bra med mig. jag vet att det kommer bli svårt men jag saknar dig så oerhört och jag älskar dig verkligen. du måste ta tillbaka mig. jag orkar inte utan dig, vi hör ju ihop. det är menat att det ska vara du och jag tillsammans, vi. inte själva aldrig själva. jag måste få en chans att få dig att älska mig igen. jag tänker på vad jag gjort hela tiden. jag vet att jag har sårat dig och jag hatar mig själv. snälla, snälla jag ber dig. låt det bli vi igen. jag älskar dig, du älskar mig!

13 månader (?)

Kommentarer
Postat av: oda

anja, hata inte dig själv. det som hänt har hänt, inget att göra åt. och jag vet att du inte alls bara har tänkt på dig själv och aldrig på honom, du har visst tänkt på honom och brytt dig jättemycket, annars hade du inte älskat honom. ta det lugnt, allt blir bra tillslut. livet ändras ibland, även om det gör ont. vi får se hur det blir den här gången. puss

2009-03-30 @ 17:10:41
Postat av: Lia

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback